söndag den 26 juni
Robotklubben. Vännerna upptäcker att Fisher är obesegrad i en hemlig robotslagsmålsklubb. De bestämmer sig för att satsa alla sina Vi lovar-pengar på att Fisher ska vinna. När de förlorar, kör de kvitt eller dubbelt och sätter hela sitt Vi lovar-företag på spel.
Extra Crunchy. Munchy kandiderar till att bli den nya skolmaskoten, Tonfisken Luna! Hans debutuppträdande under halvtidsuppvisningen kommer att avgöra hans öde. När tjejernas före detta vän Crunchy börjar i deras skola, ifrågasätter de hans inställning till Munchy.
Rör och Smask. Phoebes nya superhjälteuppdrag är att passa president Käftsmälls bråkiga tonårsdotter, men det hela går snart överstyr när Phoebes skyddsling smiter in på stans illegala nattklubb.
Phoebe Hood: Den Fredlösa. När Chloe talar om att Max är hennes favoritsyskon försöker Phoebe få henne att se den 'riktiga' Max genom att berätta en Robin Hood-liknande godnattsaga om den stora Phoebe Hood och den onde Maxingham.
Ombytta roller / En kuf i huset. För att slippa göra saker de inte gillar, byter Lana och Lola i hemlighet plats med varandra. // När Sigge blir skadad, känner sig barnen skyldiga och smusslar upp honom på vinden för att ta hand om honom.
Glömd för golf / Kakor och kalabalik. När Leni inser att det snart är dags för Lori att börja college, försöker hon sätta käppar i hjulet för Lori. // Lincoln och Clyde startar ett eget kakföretag, men inser att det krävs mer jobb än vad de trodde.
Tjall på linjen. Lori och Bobby oroar sig över att deras långdistansförhållande håller på att få dem att glida isär.
Dubbelklubben / Semesterkoma. Ronnie Anne och Sid försöker hitta något att göra efter skolan, men de kan inte enas om något som båda gillar. // När Maria äntligen får en ledig dag, måste Ronnie Anne konkurrera med familjen för att få kvalitetstid med Maria.
Mellispakt / En spådom för mycket. Familjen hittar ett ställe som säljer goda tamales, men de försöker hålla det hemligt för Abuela. // Ronnie Anne tror inte på spådomen om att 'kärleken ska finna henne,' tills den verkar slå in.
Doktor Snoop. Game Shakers-gänget har fått numret till Double Gs terapeut. De blir minst sagt förvånande när de inser att det är Snoop Dogg! .
Creeped!. Milo, högste nörd på en populär serietidningsaffr i ett köpcenter får sin tillvaro utmanad när chefen anställer en ny medarbetare: den knasiga och uppspelta Ruby. .
Dunder. Kapten Man är trött på att kämpa mot samma gamla skurkar och gör en profil på en app som parar ihop hjältar och bovar. Kid Danger hänger på och tillsammans bestämmer de tid för en dubbelkamp mot ett par nya skurkar.
Hemlig dejt. Henry och gänget fixar en hemlig underjordsrestaurang i Man-Grottan där Charlotte kan ha sin middag med musikstjärnan Jack Swagger. När ryktet sprids om att Jack är i stan, dundrar objudna gäster in på festen.
Telefontrubbel. När en ung tjej kedjar fast sig utanför Skräp-å-sånt, måste Kid Danger och Kapten Man hjälpa henne att hitta sin älskade mobil. När de spanar stöter de på några bekanta figurer med luriga planer som de inte var beredda på.
Flyktrummet. En grinig fabriksägare lurar Kid Danger och Kapten Man att gå in i ett flyktrum. De blir instängda med två nya barn, Mika och Miles, som är ovanligt bra på att lösa gåtorna som de måste svara på för att komma ut.
Början till slutet. Kid Danger avslöjar för Kapten Man att han inte vill stanna i Swellview och vara hans medhjälpare för alltid. Som om inte det vore nog så rekryteras Kid Danger till att vara hjälte i en annan stad.
Kapten Drex. Kapten Mans gamla medhjälpare och ärkefiende, Drex, återvänder från det förflutna med en armé med grottmänniskor för att göra slut på Kapten Man. Kid Danger kan vara den enda som kan rädda honom.
Dangers öde - Del 1. Kid Danger och hans vänner försöker lista ut hur de ska få tillbaka Kapten Man från det förflutna, medan Drex fortsätter sina planer på att sudda ut Swellviews minne av Kapten Man för alltid.
Tusen-pranks-kriget: Del 2. Prank-kriget är i full gång och Danger Force främste prankare, Skriet, är med i lag Rivalton. Nu är det upp till Kapten Man och Danger Force att få stopp på prank-kriget en gång för alla.
Videotrubbel. Danger Force och Kapten Man börjar göra kändisvideor för att tjäna pengar, men projektet urartar snart i en popularitetstävling. Av misstag skickar de ut en video som avslöjar deras hemliga identiteter.
Uppgörelsen. Charlotte hamnar i bråk i skolan, och Kapten Man och Kid Danger bestämmer sig för att lära henne hur man försvarar sig själv. .
Sagan om de två Piper. Henry får ett oväntat besök av en kvinna som säger sig vara från framtiden. När det dessutom dyker upp en mördarrobot inser gänget att de måste slå sina kloka huvuden ihop för att förhindra den hemska framtid som de båda besökarna kommer ifrån.
En moralisk stjärna, del 2. När deras plan går fel måste besättningen improvisera. Samtidigt upptäcker Gwyn en mörk sanning som för alltid kommer att äventyra deras strävan mot frälsning. .
Det bortglömda avsnittet / Karins virus. Ett avsnitt av Vattumannen som varit försvunnet sedan länge ska gå på TV, men kommer Svampbob att hinna hem i tid?. // Karin drabbas av ett datavirus och det hänger på Svampbob att befria henne från viruset.
Anslagstavlan. SvampBob sätter upp en anslagstavlan på Krångliga Krabban där alla får sätta upp lappar om vad det tycker och tänker.
Grymma grabbar / Bakom skvaller. Lincoln önskar att han hade tio bröder istället för tio systrar, och Lisa ger honom en tjuvtitt på hur det skulle vara. // Lola vill vara med i syskonens hemliga klubb, men får inte då de tycker att hon är en skvallerbytta.
Pippi på flykt / Golfmästaren. När Sancho hamnar i trubbel i stan, hjälper Sergio honom att bli det perfekta husdjuret!. // Bobby oroar sig för att Lori har en ny kärlek, och hälsar på henne på college och försöker imponera med sina nya golfkunskaper. .
Dunder. Kapten Man är trött på att kämpa mot samma gamla skurkar och gör en profil på en app som parar ihop hjältar och bovar. Kid Danger hänger på och tillsammans bestämmer de tid för en dubbelkamp mot ett par nya skurkar.
Hemlig dejt. Henry och gänget fixar en hemlig underjordsrestaurang i Man-Grottan där Charlotte kan ha sin middag med musikstjärnan Jack Swagger. När ryktet sprids om att Jack är i stan, dundrar objudna gäster in på festen.
Telefontrubbel. När en ung tjej kedjar fast sig utanför Skräp-å-sånt, måste Kid Danger och Kapten Man hjälpa henne att hitta sin älskade mobil. När de spanar stöter de på några bekanta figurer med luriga planer som de inte var beredda på.
Flyktrummet. En grinig fabriksägare lurar Kid Danger och Kapten Man att gå in i ett flyktrum. De blir instängda med två nya barn, Mika och Miles, som är ovanligt bra på att lösa gåtorna som de måste svara på för att komma ut.
Början till slutet. Kid Danger avslöjar för Kapten Man att han inte vill stanna i Swellview och vara hans medhjälpare för alltid. Som om inte det vore nog så rekryteras Kid Danger till att vara hjälte i en annan stad.
Kapten Drex. Kapten Mans gamla medhjälpare och ärkefiende, Drex, återvänder från det förflutna med en armé med grottmänniskor för att göra slut på Kapten Man. Kid Danger kan vara den enda som kan rädda honom.
Dangers öde - Del 1. Kid Danger och hans vänner försöker lista ut hur de ska få tillbaka Kapten Man från det förflutna, medan Drex fortsätter sina planer på att sudda ut Swellviews minne av Kapten Man för alltid.
Karate-tajm. Bläckward inbillar sig att han ser skurkar och inkräktare överallt och vill lära sig karate för att hämnas på dem.
The Yard Sale. Serien handlar om Patrik och hans knäppa sitcom som skapats av honom själv och som har Patrik som huvudperson.
Snigelloppet / Våffeldagen. Sprattsmurfen ger Bondsmurfens tävlingssniglar en trolldryck som gör dem supersnabba. //Kökis blir avundsjuk när Smurflilja börjar grädda våfflor som är godare än hans. .
Konst är en konst / Förälskelsen. Theodore hjälper Simon att försöka komma över sin perfektionism för att kunna utföra en konstuppgift på bildlektionerna. // Simon är förälskad i barnvakten och förbereder i hemlighet en romantisk middag medan Theodore avleder Alvin.
Bäst på skor / Kunglig smärta. För att få huvudrollen I en pjäs, slår Alvin vad med Brittany att han kan stanna i rollen som skomakare. // När Brittany blir övertygad om att hon är en sedan länge försvunnen princessa, driver hon sin nya Kungliga status lite för långt.
Barnvakterna / Upprymda. När Nobby blir för civiliserad för Narlen, hjälper Svampbob och Patrik honom att minnas sitt ursprung. // Karp och hans kompis Harvey står för nyheterna i Korallkollot och trillar över bevis för en urlöjlig konspiration!
Planktons dröm / SvampBob på vakt. Plankton har uppfunnit en sak som gör att han kan byta liv med Herr Krabba. // När Larry Hummer har för få livvakter ställer SvampBob upp.
SvampBobs klubb / Det magiska snäckskalet. SvampBob och Partik bygger ett lite klubbhus i ett träd. // När Bläckward vill vara med får han bokstavligt talat inte plats.
Översittaren / Krabburgarnoja. Det finns en ny mobbar i båtskolan som heter Flats. // Han har hotat SvampBob med stryk efter skolan.
Patrick's Alley / X Marks the Pot. Serien handlar om Patrik och hans knäppa sitcom som skapats av honom själv och som har Patrik som huvudperson.
Hallå, var är min Man-buggy?. När Danger Force lånar Rays älskade Man-buggy utan lov, lägger skurkarna Jeff och Busfröet vantarna på den. Nu måste gänget hitta och återta den innan Ray får reda på något.
Dunder. Kapten Man är trött på att kämpa mot samma gamla skurkar och gör en profil på en app som parar ihop hjältar och bovar. Kid Danger hänger på och tillsammans bestämmer de tid för en dubbelkamp mot ett par nya skurkar.
Hemlig dejt. Henry och gänget fixar en hemlig underjordsrestaurang i Man-Grottan där Charlotte kan ha sin middag med musikstjärnan Jack Swagger. När ryktet sprids om att Jack är i stan, dundrar objudna gäster in på festen.
Telefontrubbel. När en ung tjej kedjar fast sig utanför Skräp-å-sånt, måste Kid Danger och Kapten Man hjälpa henne att hitta sin älskade mobil. När de spanar stöter de på några bekanta figurer med luriga planer som de inte var beredda på.
Flyktrummet. En grinig fabriksägare lurar Kid Danger och Kapten Man att gå in i ett flyktrum. De blir instängda med två nya barn, Mika och Miles, som är ovanligt bra på att lösa gåtorna som de måste svara på för att komma ut.
Början till slutet. Kid Danger avslöjar för Kapten Man att han inte vill stanna i Swellview och vara hans medhjälpare för alltid. Som om inte det vore nog så rekryteras Kid Danger till att vara hjälte i en annan stad.
Kapten Drex. Kapten Mans gamla medhjälpare och ärkefiende, Drex, återvänder från det förflutna med en armé med grottmänniskor för att göra slut på Kapten Man. Kid Danger kan vara den enda som kan rädda honom.
Dangers öde - Del 1. Kid Danger och hans vänner försöker lista ut hur de ska få tillbaka Kapten Man från det förflutna, medan Drex fortsätter sina planer på att sudda ut Swellviews minne av Kapten Man för alltid.
Creeped!. Milo, högste nörd på en populär serietidningsaffr i ett köpcenter får sin tillvaro utmanad när chefen anställer en ny medarbetare: den knasiga och uppspelta Ruby. .
I de lugnaste vatten / Supersvår snattargåta. Lana börjar genast smida planer när hennes favoritfisk riskerar att förlora sitt hem. // Lincoln och Clyde försöker lösa ett mysterium som lett till att Leni fått sparken från sitt jobb.
Förfärande frånvaro / Helt ställda av Stella. Clyde har svårt för att ge upp fördelarna med att vara junioradministratör. // När den nya tjejen börjar umgås med Lincoln och hans vänner börjar de misstänka att hon gillar en av dem.
Snurrtävlingen / Tandfen kommer. Efter att ha sett CJ:s grymma snurrar, vill Par hjälpa CJ att träna inför en snurrtävling!. // När Adelaide tappar en tand, berättar Carl och Bobby om El Raton, den latinamerikanska tandfén.' .
Operation popstjärna. Ronnie Anne och Sid försöker få Yoon Kwans autograf. Carlota hjälper Alisa att förbereda sig inför Jätteholmas musikfestival! .
Råttjägarna. Lex, Presley och Munchy får ett Vi lovar-uppdrag från en tjusig fransk restaurang. De ska i hemlighet fånga deras råtta. När en VIP-fest börjar, måste vännerna fort och diskret få tag i råttan, men de inser snart att det blir en svår uppgift.
Tiny Pickles. Babe och Kenzie ska just släppa ett nytt spel när Double G plötsligt går ut offentligt med att spelet ska vara baserat på en galen dröm han haft. Gänget försöker att göra spelet han utlovat, men det visar sig bli uruselt. .
Borttappad jacka och fallna duvor. När Double G ger tjejerna en bonus för deras hårda arbete, bestämmer sig Babe för att köpa en dyr jacka. Hon blir därför helt förstörd när hon tappar bort den. Under tiden har ett gäng duvor bestämt sig för att flytta in i spelstudion. .
Osynlig / Ser du Stjärnan i Det Blå. Alvin lånar SImons senaste uppfinning, en osynlighetsdräkt, men dragkedjan fastnar. // När Theodore ser en fallande stjärna och önskar, försöker Alvin och gänget ta reda på vad det är han har önskat sig så att de kan få önskningen att slå in.